PDA

View Full Version : Norway anyone? or Scandinavia?


276ccm
03-24-2011, 10:14 AM
Any chance there is anyone from Norway in here? Would be nice to conference with anyone on my own language too, If not, maybe any Scandinavian? :-)

PS_Bond
03-24-2011, 10:24 AM
Best I can do is I work for a Swedish company who used to be a Norwegian company... :)

TomJ
03-24-2011, 10:45 AM
Hva øsker herren å konversere om?:biggrin[1]:
Several Norwegians and Swedes here.
I know nothing about engraving so not much help,aside from the language.

Jörmungandr
03-24-2011, 11:49 AM
Språket var väll inga problem.. Det var bristen på kunskap det felar här.. :)

The language ain't no problem.. The lack of knowledge is :)

276ccm
03-24-2011, 12:06 PM
@PS_Bond: You working for the chocolate and sweets factory? Think that is a swedish company now :-)

@TomJ Nå, tenkte nå mest på gravering, erfaringer og sånn.. Tips på ting som skjer i skandinavia man burde få med seg etc :-)

@Jörmungandr hehe du sier noe :-)

Good to see there are several not far from here.. and it´s always nice to have a network close to your place. :-)

PS_Bond
03-25-2011, 04:45 AM
@PS_Bond: You working for the chocolate and sweets factory? Think that is a swedish company now :-)


Nothing that exciting. A small purveyor of mobile telephony equipment, who also operates in the world of digital television. :biggrin[1]:

Terrezar
03-26-2013, 08:14 PM
Norske håndtverkere er flotte folk. Kan litt om alt mulig, siden jeg leser alt jeg kommer over , men praksisen min omhandler stort sett kniver, og da graverer jeg med håndmakt.

Duke
09-16-2013, 03:24 PM
Får melde meg da :)
Har lurket rundt på dette forumet et års tid, så skal nå starte opp som gravør på seriøst hobby stadie. Vel så fort utstyret ankommer da :)

Bare å ta kontakt :yo[1]: